hurra hurra

idag fyller min ända och min bästa storasyster 20 år! Helt galet, verkligen, ni håller med mig? När blev den lilla plutten 20 år? Och om jag skriver att hon är en plutt måste jag vara en bebis! Aja anyhow, malin fick välja mat idag, och valet bevisar mer att hon är en plutt än 20 år. Malin vill ha pankakor, hahah. Jätte vuxet och bra!


Ja, må hon leva!
Ja, må hon leva!
Ja, må hon leva uti hundrade år!
Javisst ska hon leva!
Javisst ska hon leva!
Javisst ska hon leva uti hundrade år!


Och när hon har levat
Och när hon har levat
Och när hon har levat uti hundrade år!
Ja, då ska hon skjutas.
Ja, då ska hon skjutas
Ja, då ska hon skjutas på en skottkärra fram!


Och när hon har skjutits
Och när hon har skjutits
Och när hon har skjutits på en skottkärra fram
Ja, då ska hon hängas
Ja, då ska hon hängas
Ja, då ska hon hängas på en häst bakåfram!


Och när hon har hängits
Och när hon har hängits
Och när hon har hängits på en häst bakåfram
Ja, då ska hon dränkas
Ja, då ska hon dränkas
Ja, då ska hon dränkas i en flaska champagne!


Och när hon har drunknat
Och när hon har drunknat
Och när hon har drunknat i en flaska champagne
Ja, då ska hon firas
Ja, då ska hon firas
Ja, då ska hon firas med jättelång låt!


Ja må hon leva!
Ja må hon leva!

Och Så Vidare


Kommentarer
Postat av: Joella

fyller både din ända och din syster år? på samma dag? :O

2009-05-05 @ 18:22:06
Postat av: joella

grattis till malin föressten!

2009-05-05 @ 18:22:22
Postat av: Joella

(och din ända)

2009-05-05 @ 18:22:37
Postat av: Isabelle

Hon är så jäbla gammal! :O helt jävla galet! :O

2009-05-06 @ 14:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0