valborg + barnkalas + kalas

Vi hade super trevligt! Jag malin katrin och jessica tittade på cortegen, och gick sedan vidare till PC. Jag tjatade på anna  i telefon för jag ville inte att hon skulle sitta hemma, utan komma och dansa med mig! Och vet ni vad? jag har den bästa övertalningsförmåga! Så hon kom in till mig. Mötte henne på kunsport så gick vi till trädgårn sen, behövde inte stå i kö :) NÖJD, för kön var snuskigt lång.  Så vi gick in och började dansa som tokar, drack gott och dansade hela natten lång. Träffade malin och therese med. Snygga tjejer! haha

På bussen hem träffade vi malin och julia och jessica. Alltid lika trevligt, snygga tjejer det med. Så vi stod kvar på busshållsplatsen ett tag jag julia malin och malin, tjötade och skrattade.

Somnade halv 6, kunde inte somna efter vi kom hem, sjukt segt.



Gårdagen var trevlig, och lite jobbig. Var trött som ett svin + att jag fick min mens = MEGAONT!
Det var barnkalas för Cornelia och Carolina dem blev 4 och 2. Och det ända dem ville göra var att hoppa studsmatta. HEJOCHHÅ i långklänning(!) och stekande sol. Tack småbarn. Jag fråga dem vill ni att emma ska dö i förtid, då skrattde dem och sa "jaaaaaaaa, EMMA HOPPA!!!" Tackförden!



Nu har jag gjort en sallad till 40 personer, kycklingsallad såklart, bakat typ 30 muffins och hällt upp vin. Malin ska ha 20 år kalas /fest för släkten. Herregud den lilla blir 20! GALET!

Så nu måste jag hoppa in i duschen komma på vad jag ska ha på mig, värma bröd, fixa håret, sminka mig. Dem kommer klockan 5, jomenvisst jag har massa tid att sitta här och skriva (?) ABSOLUT.

Nä, nu vandrar jag till badrummet, pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0