artsi

Började spela in våran dokumentärfilm igår, det gick jättebra!
Spelade in mitt i nordstan, jesper tyckte det var lite pinsamt jag med i och för sig, men jag tror att resultatet kommer bli GRYMT!

Fick vara i skolan två timmar tidigare idag för jag ska ha möte med siw tillsammans med marknadsföringsgruppen. Lte små segt, men nu kommer jag iallafall att käka lunch idag!

Igår gick jag hem till julia, vi hade super mysigt, jag julia milad isabelle linda och astrid och sen innan jag gick precis så kom malin rosendahl :)

Vi satt och störde oss på hollywoodfruar och bara satt. Lagom oh bra för en måndag kväll.

Nu ska jag till mötet och sen får jag se vad som händer idag, slutar redan halv 3 :)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Lollo

Bilder från filmningen =D!!

2009-09-22 @ 11:09:08
URL: http://serpentino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0