dagens status : trött

Får skylla mig själv faktiskt, kunde inte gå ifrån datorn igår kväll. Lika mycket christians fel som mitt dock.

Man märker verkligen att hösten närmar sig nu, nu är det mörkt på morgonen igen, och det är ruggigt när man ska gå till bussen klockan halv 8 på morgonen. Nu blir det dags med skinjackan på och en halsduk.

Jag hade idrott imorse, jag och joella satt på msn igår och tjatade om hur duktiga vi skulle vara eftersom vi skulle ut och powerwalka klockan 8 på morgonen. Men istället får vi springa bip-testet! Det borde vara motlagen att ha det klockan 8 på morgonen!!!

Fy fan, men jag gjorde dte iallafall. Och är nöjd måste jag säga. hahah NOOOT. min kondition existerar inte!

Nu ska jag fortsätta att söka kontakter till vår dokumentärfilm. Toppen roligt verkligen, verkligen...

Jag är inte alls sarkastiskt och ironisk idag. Tycker synd om jesper och raffe faktiskt, att dem måste stå ut med mig.. Förlåt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för dokumentärfilm ni ska göra istället för sydafrika resan?

2009-09-08 @ 12:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0