finally

Denna veckan har kommit till sitt slut. Äntligen! HAr varit dålig på att uppdatera för det har varit fullt upp hela veckan. Nytt projektarbete och jobbat en hel del!

Match, match, åby och match igen. Bara längtar till pengarna kommer. Blir så sjukt nice!

I fredags så hade jag en fet håltimma mellan halv tio och klockan två. SÅ jag drog med mig några tjejer från klassen så vi åkte till staden, käkade luch lite senare och kollade på skor skor och skor :). Hittade två par ur snygga skor, men jag hade bara råd med ett par. Det blir ett par svarta skin boots med två knäppen för bara 800 kr. Så jag var otroligt nöjd! Sen fredag kväll blev det henriksberg med tjejerna som precis kommit hem från spaninen, jag känner mig helt genomskinlig när jag står bredvid dem. Sjukt orättvist!

Det var vårt favoritband Kid Galahad som spelade, och dem var bättre än någonsin. Men jag tog mig hem tidigt redan med ett bussen missade precis tolv bussen tyvärr, så jag fick stanna längre än jag planerat från början. För Thomas kom och hämtade mig klockan 8 lördag morgon, för då skulle vi in och jobba på åby. 

Det var jättemycket folk, vi hade det helt fullknökat! Sålde alla mina bord och extra stolar, så jag var jätte nöjd!
Fick närmare 500kr i dricks med, så jag blev skitglad. Nu behöver jag inte vara ÜBER fattig student denna veckan innan lönen kommer på fredag. Och idag har jag sovit till halv ett och tog bussen ett in till jobbet. SÅ nu ligger jag här i min säng, nyduschad trött och ont i ryggen. Hade jättemycket att göra idag på ifk matchen så jag hoppas på provisionslön!

Nu ska jag vara jätteduktig och gå och lägga mig. somnar nästan bara jag är hahah.


Imorgon har jag ju extra indval :( så jag går till 20 över fem! FÖR TRÅKIGT! Och jag börjar 8 med idrott.. Känns inte jätteroligt det heller.

Men nu säger jag godnatt!

: gooooooooooodnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0