röd hud, blöt madrass, long tail boat, ris, lemonshake med vodka = THAILAND

Hej och hå, vilken vecka vi har haft här på kho lanta! 
Imorgon drar vi vidare med färjan till ao nang där vi ska spendera 6 dagar innan vi beger oss till la shopping in bangkok. 

Jag lovade er bilder så de kommer i slutet av inlägget :)

Idag har vi varit på en båt utflykt, malin har bilderna på sin kamera, så jag kan inte lägga in de här på min blogg, tyvärr! Men dagen var iallafall underbar, vi snorklade, isabelle blev rädd för hon tyckte att mamma sa att hon såg minihajar(?), ja hon är allt lite knepig min tjej! Tillslut slog åskan till och vi fick bege oss tillbaka, regnet börade flöda och vi blev ledsna när vi insåg att våra fönster till vår lyxlya var öppna! Så vi fick byta våra lakan.

Igår var det Don och Hannahs sista dag här med oss, så vi drack goda drinkar och mös lite extra, sen gick alla och la sig utan jag, Hannah och Don så vi gick till baren bredvid och spelade biljard och bara skrattade hela tiden. Så gårdagen var mycket, mycket fin!

   
Det går inte att ladda upp bilder :'(
Jag som hade massa fint att visa..
Men det får bli nästa gång istället!

Nu ska vi lägga oss, klockan är trotsallt en kvart över lägg dags ;)
Frukost klockan 7 och sen går båten halv 9. It's goning to be a long long day!


PUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0