before i say goodnight

Idag har varit en väldigt skön dag!

Victoria ringde och väckte mig halv tolv ungefär och meddeland eatt hon skulle vara hos mig vid kvar över tolv, mycket trevligt! Så jag drog mig upp vid tolv och hoppade in i duschen. Extremt skönt att duscha i morse måste jag säga! Sen kom min söta viccy och vi gjorde vår berömda kycklingsallad, den blir bara godare för varjegång.

Sen påminnde unni mig om att jag skulel baka en kaka till imorgon, eftersom att vi håller på att samla in pengar till Haiti. Så imorgon kommer jag sälja chokladrutor i gatan för valfritt pris (minst tio riksdaler dock) som går oavkortat till räddningen i Haiti. Så var veckans goda gärning redan gjord :) LYSANDE!

Nu ska jag fortsätta spela mitt Narnia tills jag spyr av irritation för att jag inte kommer längre. Ett jävla troll som jag inte kan döda!! Vad hände med trollet liksom? Det finns för i fan inga troll med i Narnia!? ANYHOW, så skajag lägga mig nu allafall (och spela) men jag stänger av datorn nu för det låter som att den ska explodera, den liksom morrar åt mig nu.

Så hörs vi imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0