en massa fuffens

 
(innan ni läser så tryck på play, så får ni höra en väääldigt bra låt, samtidigt som ni läser :)

Nyss hemkommen från skolan som började klockan åtta i morse med bip-test, ett otroligt elakt sätt att starta en måndag morgon med. Det är verkligen inte en av mina starkare sidor att springa, framförallt inte bip-test. medtanke på att jag i princip behöver spy efter att jag sprungit drygt 132 meter.. Nej men jag sprang till 4,2 vilket är otroligt uselt. När jag spyfärdig och knallröd i ansiktet och kämpade för att få ner luft i mina lungor, nickar min idrottslärare huvudet mot mig och kläcker ur sig "du kanske skulle behöva jobba lite på kondisen?" Darrande på rösten så svarar ja "EH JA, tack för att du klargjorde detta för mig".

Sen efter att ett styckle död emma bytt om och gått till nästa lektion så var det dags för medieproduktion vilket betyder ungefär, hitta en dator gör någonting för att underhålla dig själv fram till lunch. Så efter att man suttit och kollat in fb i en halvtimma är det inte roligt längre. Alla bloggar är lästa osv, så blir allting skittråkigt. Men då hittade jag och Jesper ett "iq-test" vilket egentligen inte var särskilt "iq aktigt" men det underhöll oss under en längre tid faktiskt. Det var olika "koder" som man skulle lösa, de såg ut såhär 7 D p e V så skulle man förstå vad som egentligen stod i "koden" vilket i detta fallet är 7 dagar på en vecka eller till exempel 64 R p e S vilket betyder 64 rutor på ett shackbräde. Inte helt lätt helt enkelt. Så vi fick 40 såna där olika beteckningar. Så jag har verkligen tränat hjärnan idag! Vilket är en positiv överraskning :)

nu ska jag käka ett äpple, på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0