häxan och lejonet

Igår kväll kom min kära vapendragare isabelle över. Jag och isabelle har varit vänner i många år, vi gick öven i skolan tillsammans som många redan vet. Så i nian så blev vi besatta av att spela playstation, och det var inte vilket spel som helst utan det är Naria spelet. Vi spelade detta alltså i flera timmar, vi kunde inte sluta, vi var helt besatta av att ta oss till nästa "bana".

Vi lyckades sluta tillslut och började plugga efter skolan istället, men igår började vi igen. BIG mistake! Men det är ingen jag hellre är besatt ihop med än isabelle :)




64 dagar kvar tills vi åker mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

I LÖV JOU!!!

2010-01-20 @ 19:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0