wendy, im baaack!

Längesen sedan sist!

Ingen idé att sitta här och skriva när man inte får ut någonting utav det, och jag var bara trött och bitter!
Det har hänt en heldel sen sist jag skrev, och det är nog ingenting jag planerat att skriva om heller. :)

Nya tag, ut med det gammla och in med det nya. Fortfarande lite osäker på min nya header, men jag kör på den sålänge. Säg gärna vad ni tycker om den alltid kul att veta!

Idag har det varit öppet hus på hulebäcks gymnasiet, sista dagen på mitt projektarbete!! SÅ skönt, de resterande i gruppen räknade ut att bara för att vi valde att göra vårt projektarbete nu istället för att göra det under de schemalagda veckorna i mrs så kommer vi i min projektgrupp att vara lediga i nästan en månad. Inräknat påsklov då vill säga. Hur härligt är inte det? Ännu härligare är ju att 17 dagar av de härliga trettio spenderar jag i 30-40 gradig värme med min bästa vän och fina familj i THAILAND! Det är ren lycka mina vänner.

Idag gick mina planer i krasch, skulle egentligen varit med ax, men hon var ute och festade loss lite för hårt igår, så vi får ta det en annan dag istället. Så istället för att vara med min extremt blonda vän så har jag suttit och redigerat olika bilder. Det är ett bra tidsfördriv, det är roligt som faen alltså. Och jag använder inte ens photoshop utan något gratis program, som fungerar minst lika bra. Eller ja, minst och minst. Jag är inte hightech på photoshop fast att jag gått snart tre år på it/media. ILLA! Skäms nästan lite..

Men nu håller jag iallafall på att få iordning på bloggen. Fixa kategorier också kanske så jag kan få lite struktur :)
Fast det får jag nog fixa imorgon, när min syster AKA bloggexpeeeeeerten kommer tillbaka från trollis!

Nu kanske man ska lägga sig, sätta på en film, hämta colan och bara somna in när man känner för dig? Tycker min idé låter ganska perfekt.

Den röda bilden blev inte lika skarp som de andra, TRIST! MEn jag älskar Andy Warhols bilder så det fick bli en sån idag!




Med det väl sagt, så går jag och lägger mig :)


Kommentarer
Postat av: Isabelle

JIHOOOO bloggen är igång och emmis verkar vara på ett bättre humör! Isabelle Mörk gillar detta:)

2010-01-17 @ 18:01:48
Postat av: Natha

Skitsnygg header o kul att du e igång igen. jätte söta bilder på din syster, dig och din morfar =)

2010-01-18 @ 18:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0