space


Du underbara helg, jag vill inte att den ska ta slut. Den är så bra, fredag och lördag har varit såbra. Min älskade vänner, ni är så jävla underbara!


Idag har jag åter igen shoppat, fan va dum jag är egentligen och gör det innan jul, men det var dock inte så dyra grejer, en typ storbolero som jag ska ha över min klänning på jul, den var skitsnygg faktiskt, gråaktig färg med ett sidenband som döljde sömmen över ärmen. I like! så köpte jag lite annat viktigt såklart typ strumpbyxor , och en skitsnygg svart t-shirt typ, med knappar och stora fickor på sidorna.


Snart kommer annika och sen kommer johansson, det blir en myskväll med burritos och singstar, ja varför inte? det är ju faktiskt lördag :)


Jag vill va i ditt space!


Kommentarer
Postat av: Joella

DU har blivit utmanad! http://talkingbird.blogg.se/2008/december/utkast-jag-har.html

2008-12-20 @ 19:53:36
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0