bulb


jag har varit så dum!  jag har fokuserat på hur dåligt jag mått hur dåligt mitt liv har varit.
OCh jag har helt och hållet glömt av hur bra jag egentligen har det. 
Bara slumpen gjorde att jag fick reda på att dem peronerna som var mig närmast inte var dem jag trodde att dem var. Jag fick reda på det och kan nu gå vidare. Av ren slump så började jag i samma fotbollslag som Malin Johansson VÄRLDENS bästa tjej, som får mig att må bättre än vad jag gjort på SÅ länge!  
Jag hade turen att få börja i samma klass som anna mårdi som är en av dem mest fantastiska och mest förstående människa. Och min älskade isabelle, vi gick samman ganska snabbt, vi höll ihop i motgångar , fjortisgångar, och fantastiska dagar. Det kommer bli många fler, du ÄR det bästa jag har!

Jag hade fantastisk tur att få en storasyster, en storasyster som bara finns där. Hjälper mig när jag är nere. Hon slår mig på fingrarna när jag har gjort fel, och höjer mig till skyarna när jag hatr gjort någonting bra :) (lite overdrive kanske) men du kan mycket avra det bästa som någonsin har hänt mig..

Svedberg
, lisa, viktoria, sandra, louise, joella , linnea, ekvall, unni -  you complete me


Kommentarer
Postat av: Lollo

I love U sweetheart! =D <33

2008-11-12 @ 17:19:56
URL: http://serpentino.blogg.se/
Postat av: malut

OVERDRIVE? det ända jag gör är att höja dig till skyarna ditt lilla slyngel

2008-11-12 @ 20:58:32
Postat av: malut

det där skulle låta snällt men det gjorde det visst inte såg jag nu. heeehehe (nervöst skratt)





LOL

2008-11-12 @ 20:59:11
Postat av: MALIN

å jag är glad att jag har dig emma !!1 love you (L) du gör mitt liv så mycket bättre med !!(L)

2008-11-20 @ 20:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0