change


hade världens märkligaste dröm inatt! :

jag och yster var och städade på dagiset, och yster sa hela tiden : " emma det är någon här! MEn jag fortsatte bara att städa.. Sen sa hon det igen, och jag tog upp någonting stort var typ som ett sånt där rak man har när man spelar brännboll. Yster ställde sig som "lockbete" eller nåt och jag gömde mig, och sen kom du, och jag bara slog och slog och slog till slut skrek yster: SLUTA det är ju ****** , och sen var du död!

blir fan rädd för mig själv!

Hela dagenm fram till 5 har jag sovit, det var underbart, för när man sover så sover man bara ingenannan eller ingenting som stör än! FANTASTISKT. Sen blev det middag i tahult med min älskade moster och kusin var emd där så jag blev lycklig. Dem älskar jag väldigt mycket, och det är verkligen ett ställe där man känner sig trygg och älskad, helt underbart.

Kusin finns för mig jämt och det finns ingen bättre att prata med, för du förstår mig verkligen. och du dömmer inte. Du är bara så bäst!



jag beställde ett nytt liv igår, som kommer på måndag! dags att börja om, nya människor, ny stil, nytt liv.
change is good!

peace

Kommentarer
Postat av: Kusselito Hannahskito

Ja du min älskade kusin..det värmer mig att du vet att jag alltid finns här för dig..för det gör jag! Puss

2008-11-09 @ 21:08:21
Postat av: malut

kanske en sanndröm?! :D :D

moahahahaaa

2008-11-09 @ 23:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0