color

color me blindess, give me strenght, give me love give me music give me emotion
i need something, something that will get me going. I need life..

det är roligt hur ens liv kan ändras så snabbt, hur man kan gå från en känsla till en annan på mindre än en minut.
hur man kan få känslan att nu är jag förstörd, nu finns det ingen återvändo, jag är köööööörd!  Nu står jag kvar ensam, men det är då som man har världens bästa yster som tar tag i en och säger, du klarar dig. och VAD som en händer så står jag alltid vid din sida, jag lämnar dig inte!

finns två människor i världen jag skulle kunna dö för, (förutom mammi och pappi) och det är yster och isabelle
villkorslös kärlek kallas det, och det är det bästa som finns, man når ett klimax man aldrig vill lämna. Kärleken jag känner till er går inte att beskriva. VI behöver inte ens säga det tillvarandra längre, utan vi vet, jag bär er ständigt med mig och tänker på er jämt, och jag vill tro att ni känner det med er.
¨
Jag har hört många gånger att , emma jag lämnar dig aldrig, jag skulle aldrig göra någonting för att såra dig. Och blåögd som jag är så har jag trott på det. MEn jag har börjat fundera på om jag kan skylla ifrån mig allt på dem som lämnat mig?
Det kanske är jag som är problemet..  Jag är en väldigt elak person säger många, en bitch har jag hört en eller två gånger också. Men jag menar, varför inte? har varit snäll en gång i tiden men det tjänar jag ingenting på.

take it all or leave me alone

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0