freeeeeeeeeeeeeezing

Jag fryser dunder mycket! helt galet kallt ute, men här inne är det löjligt.. sitter med en stor filt dock väldigt mysigt. 
igår var det också kallt och jag bella och yster höll på att frysa fast i våran kiosk, men pengar är pengar och dem kommer vara goa nästa månad!
Dagen har varit ganska långsam och inte särskilt spännande, skrivit förfullt på min artikel och gick tillbaka till it/data
 :( MEN idag pratade jag faktiskt med några, och det var inte så farligt, dem var ganska balla om jag får säga det själv! Med lite mer information försöker jag nu slutföra min artikel, fast mina händer fryser nästan fast på tangenterna, gaaalet!
imorgon ska yster köa för oasis biljetter, dem var inte farligt dyra så jag tror nog att jag ska gå med. dem är ju ryggigt bra så det blir nog en upplevelse! så har man någonting att se framemot i vintermörkret. 

Dagens låt : Get Me Bodied med Beyoncé            me likeiiiiiii


jag längtar efter dig baby!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0