gekås

detta har varit en fantastisk dag!
jag har handlat så mycket grejer och typ enbart till mig själv. 1600 svenska riksdaler kom jag av med, och jag var den som handlade minst i vårat lilla gäng.

har haft fantastiskt roligt och ville inte att dagen skulle ta slut.
MEn bilresan hem var hilarious det var snopp prat hela vägen hem, och malins vitlöksrapar haha

sometimes i feel so full of love that words just comes spilling out, allsång i badrummet just nu medans yster duschar. Ja, ingen kan någonsin säga att vi är tråkiga iallafall.
Och sitta och blogga på badrums golvet är inte helt fel heller,

i cant live without you- dånar ut ur mina högtalare och syster jag sjunger för fulla halsar. "LET IT GOO, LET IT ALL GO"
 
you'll allways be near, settle in to me, let it go, let it all go. Im the one you found!

älskar dig systeryster always and forever
vi må inte vara lika till utseendet , men du är den ända som vet vem jag är. Vi är lika på insidan


Kommentarer
Postat av: yster

du måste ju tillägga att jag åt världens vitlökigaste mat om du ska hänga ut mig sådär. biotch!

2008-11-21 @ 22:00:07
URL: http://malutb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0