JääääääääääääääääääJ


haha jag kommer knappt ihåg att jag har varit i skolan idag :/ inget minne av det alls sjuk konstigt! Men det var jag ju faktiskt en oerhört kort dag. Sen efter det blev det allum med bella och viccy, ack så kul! hittade min älskade tavla på indiska :D blev skitglad, kanske kan ladda upp en bild på den imorgon.

Annars har dagen bara varit SLAPP och otroligt skön, och idol blev det och jag grät nästan av lycka när palm åkte ut, och jag grät för att robin fick vara kvar! Han har blivit så sjuktbra! Och faktiskt så spelar det ingen roll vad LISA säger för om det är någon som har utvecklats mest detta året i idol så är det ROBIIIN! Usch nu känner jag mig som en liten fjortis tjej, men det är inte alls som den hysteriska och sjukt patetiska människa som satt och skrek in in Palms mikrofon när han sjöng! HErregud om jag vore hennes föräldrar hade jag slagit till ungfan.. PINSAMT! SJUUUUUUUUKT kul att robin är kvar för då kan jag sitta och dregla nästa vecka igen :b hahah Okej nu var jag pinsam, fast det är ju faktiskt sant, han är en fröjd för ögat!

Klockan är nu 00:45 så det kanske är god time att lägga sig.

puss och kram och nyp i *PiiiiiP*

Kommentarer
Postat av: Joella

tjejen var skitroligt, haha! inte lite patetiskt. :P ja, robin har utvecklats mest, men jag vill ändå ha kevin & alice i finalen.

2008-11-29 @ 10:03:52
URL: http://talkingbird.blogg.se/
Postat av: Anonym

kevin o alice i finalen helt klart..o sorry emma men den andra robin rockade mer än denna pöjk..dock otroligt skönt att det fanns någon som helst rättvisa i världen igår jag syftar på att Palm åkte ut..inte en dag för tidigt..

2008-11-29 @ 16:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0