junkie


Lagom missnöjd kan jag ju säga. SKulle ha min underbara sovdag imorgon, men icke! Bara för att jävla tidningsfan inte blev klar idag så får jag bege mig till skolan imorgon i vilket fall, och jag känner bara för att skrika. Men jag kommer där ifrån innan två iallafall, pappi är snäll och hämtar mig.

Och fredag morgon klockan 8 bär det av till ullared, yes yes yes :D jag malin och agneta, kommer bli fabulous, ska bränna varenda krona på skräp enbart för att det är billigt ahah.

Annars har dagen varit hektisk jag och linnea pallade dock trycket väldigt BRA fick iordning på sakerna och dem blev iallafall klara i tid!

SKa meddela att jag emma josefin billberg sov över 7 hela timmar inatt :O jävla stolt över mig själv faktiskt.

Idag blir det bums i säng efter grey's försöker jag intala mig själv iallafall.

peace

let it go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0