min baaaaaaara min


Jag gjorde VÄRLDENS fynd idag! En kalvskins väska plussize om man säöger så, i typ portfölj liknande form. helt underbar! Bara 200 kroner :O yster hade sett en på tradera som gick för 700! Funderar starkt på att sälja den istället, sjukt nice är den iallfall så jag är mer än nöjd!

Jag och syster har haft en ovanligt fnissig dag, vi började dagen med lite jitterbugg, ja vi är väldigt roliga idag enligt oss själva iallafall . Det blir en hel dag med yster idag,För våran moder och fader ska iväg någonstans. Så vi ska laga mysmiddag och bara vara. underbaaart.

Sen ska yster tatuera sig på tisdag, så det blir spännande! jag updaterar er mer om detta närmare tisdag :) 

jag känner mig lite ledsen för din skull. Om du bara hade lyssnat från början...



jag gillar dig pojk

peace

Kommentarer
Postat av: malut

åh jitterbugg i mitt sköra lilla tonårshjärta

2008-11-15 @ 17:33:30
Postat av: malut

och tyck för fan inte synd om nån. man får lida för sin egen dumhet

2008-11-15 @ 17:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0