one

tree  hill

eftersom isabelle hade powerpoint akuta problem så fick hon fara till lerum, för honm skulle ha den på sin stora redovisning imorgon.

men det tar inte död på mig inte, det blir mys i sängen med skummtomtar en syster och massa one tree hill, vi är inne i en fas nu :D

och btw i julklapp av mor min kommer jag få en one tree hill box första säsongen :) och hur jag vet detta är för att jag inhandlade den sjölv men mamma betalar slår in den och lägger den senare under granen. fantastic


men nu ska jag sluta skriva för malin dampar som en femåring!


                         just because you can doesn't mean you should


                                                                                                                                                                                    peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ser verkligen malin framför mig nu xD

2008-11-25 @ 20:54:39
Postat av: Anonym

/ unni ^^

2008-11-25 @ 20:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0