save up all your tears



det är ÖVER nu och jag skulle aldrig kunna vara lyckligare!

satt och tittade på sommar blilder idag och bilder från stockholm, det var verkligen en underbar sommar, och jag längtar så mycket efter nästa.

stockholm är ett minne för livet!



Och sommar kvällar vid bryggan i kåsjön är det bästa jag vet!



world peace?
  

Och alla dessa fina bilder är tagna av min kära vän joella :)



Den snälla syster som jag är så följde jag med yster till dagiset och städade, vi är hygientekniker på högnivå ;)

Nu ska jag duscha världslänge sen blir det sängen för imorgon klockan åtta rullar bilen från parkeringen mot det bästa stället i världen ULLARED :D

PEACE

Kommentarer
Postat av: Lollo

Japp nu är det över, för mig och Viktoria var det över klockan 20.15!



haha, Stockholm var så roligt =D

(jag tror inte jag har bilderna från dig, skicka via "delade mappar")

2008-11-20 @ 21:34:55
URL: http://serpentino.blogg.se/
Postat av: Joella

stockholm var underbart, gud så kul vi hade.

2008-11-20 @ 23:04:24
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0