stickysticky

igår gick det vilt till må ni tro,.
efter grymt mycket övertalning fick jag förja med yster på en ute kväll, hemskt glad för det med tanke på tristessfaktorn att sitta hemma själv! Först blev det ett stopp på pc myspys och vääldigt mycket folk! sedan vidare till sticky där var det med sjukligt mycket med folk, men det blev en helkväll på dansgolvet med yster helt underbaart! att dansa gör en verkligen glad, man glömer allting annat, helt fantastiskt kul! stötte på linus på dansgolvet väldigt trevligt må jag säga.
min stalker var även där, trevligt trevligt. och snygga var vi med! KLOCKERS helt enkelt.


Och idag har jag och isabelle som vanligt varit väldiga tidsoptimister och trott att vi är så mycket dsnabbare än vad vi egentligen är! Sy isabelles outfit laga en väldigt avanserad chockladkaka och göra en tacopaj och fixa håret och sy in outfit och ja allting och jag är så smart att gå upp klockan 12 och då hade jag även lovat pappi att städa lägenheten. så jag flängde runt här hemma som jag vet inte vad! damsuga, våttorka och vattna blommorna och få blommor har vi inte! min mamma är gaalen med sina blommor!
MEn i tid var vi och snygga som satan i gatan var vi. abba is the SHIT, helt sjukt hur lik isabelle blev asså, herre min jesus! man såg direkt vem hon var, otroligt bra styling!

och jag älskar isabelle, hon är den största kärleken i mitt liv!

med det sagt är det godnatt.. varit en långdag och det är dags för lite sömn :)

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0