tralla

Vart finner man sin livlina? för jag skulle verkligen behöva min nu. och jag tror att jag redan kan ha förbrukat den, har man verkligen bara en?

Dagen har varit ganska soft men lätt irriterande jag och julia har det inte lätt i skolan iallafall, hatar it/data socialtinkompetenta jävla människor. Frågade ett par idag, varför valde du it/data, till svar fick man : "för jag kom inte in på natur" OKEJ? , men är det kul här på it/data? Svar: NEJ! någonting som lockar? äähs , programmering kanske?!
OOOOOOOKEJ? vad hände med dessa människor? jag förstår ingenting, vart finns glöden, passionen? Jag gick där ifrån så snabbt jag kunde och jag fick julia att lova att aldrig tvinga mig dit igen.. Det luktade tillochmed där! Okej nu kanske jag är lite överdriven men vill bara måla upp en bild i era huvuden hur hemskt detta var! Vet inte riktigt hur jag ska få ihop min artikel alls! och jag känner ingen pepp för femöre! Inte någon som kan ge mig några förslag? pretty please`?

Varit en lång dag idag, skolan började 9, fick springa till bussen och stanna den i backen, jävla daaaaaaase till busschafför som skällde på mig för att han var tidig. Så jag sa: men du ska faktiskt vara här 45 och kllockan är bara 43, stor skillnad faktiskt! så började han skälla igen óch säga att jag borde gå upp till hållplatsen och läsa tidtabellen igen för det står faktiskt "cirka" och då frågade jag varför det ens fanns några tabeller över huvudtaget och då viftade han bort mig. hahah DIIIRRR! jag blev lite ´smått ja enoyed om jag säger så. men så satt lisa på bussen och morgonen blev bättre!

ryggen är PAIN, har jobbat klart precis och jag tror att den ska gå av, behöver massage i massor!   

och jag har insett varför jag inte kan sova, och det är för att jag inte pratar med dig längre, jag behöver dig mer en jag någonsin kunnat ana.. snubben som sa att allt kommer bli bra igen gumman, jag lovar dig, du kommer klara detta! 
Men jag klarar inte detta utan dig, jag saknar dig storebror

med det sagt och klumpen begravd i min mage är det dags för att sova!

Peace 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0