tree


jag och yster har suttit i vardagsrummet dem senaste timmarna, kopplat datan till stora tvn och kollat massa one tree hill. UNDERBART




Imorgon är jag ledig, eller a, idag är jag ledig. ska till allum en svänga kolla på lite skor och klänningar tänkte jag ska bli kul. JAg hoppas varje gång jag åker iväg någonstans att jag inte ska träffa på dig, för jag är så rädd för att träffa dig. Vet egentligen inte varför, men jag antar att jag inte vet hur jag skulle hantera situationen om jag skulle skratta eller gråta typ sånna saker. Så jag hoppas bara på att våra väger inom en snart framtid inte kommer att krosas. Så om det finns en högre makt någonstans, du hörde mig!


godnatt mina vänner, sov så gott ni bara kan, jag slår vad om att ni inte förtjänar det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0