höstlov :D

  • redovisning - KLART
  • matteprov - KLART
  • Hoppat av ind-val -KLART

HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSTLOV !

ska bara jobba imorgon med, men bara mellan halv 9 och 4, så jag har hela lördagkvällen på mig att busa :)
jobbar söndag med, dock, men börjar inte fören klockan 2 eller nåt. Det är IFK - Elfsborg eller nåt liknande.

sen har jag höstlov på riktigt :D
var i staden i dag med bella och julia det var trevligt kändes nästan nästan som våra gamla tider! 

inköp :

jeans tights as snygga! BARA 179 kr :)
och ett skitsnyggt linne/klänning också 179 kr
ett blått nagellack och ett schampoo

jag är nöjd :)


Okej , jag har en grym liten flick crush på robin i idol, typ det sötaste jag någonsin lagt mina bruna ögon på!
I LIKE AND I WANT !


peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0