jääj

Blev typ SJUKT glad nu, jag frågade jess om hon ville hjälpa mig och göra denna bloggen snygg och fin, och hon sa ja :D sjuktbra för hon är grym! min gamla bästis hahah, det var tider det när man gick i 3:an och alla var fortfarande snälla som få.

Usch webbdesign idag, urtråkigt! MENMEN vad ska man ta sig till? man får suck it up och gå helt enkelt, fast att jag inte har den minsta aningen om vad vi gör :P

väntar på min bella nu, helt galet hur mycket av hennes hår hon har klippt av, jag är fortfarande i shock! men hon är minst lika snygg. Nu slipper jag ta ut värsta hästtovorna ut hennes hår. Sist hade hon en tova i underhåret som skrämde henne,  det är verkligen illa, då har det gått för långt! 


Peace V

Kommentarer
Postat av: Malin Ax

<3

2008-10-20 @ 22:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0