lördag

Kom nyss hem från gamla ullevi, vilken KAOS! grejer överallt och herregud. Hjärnblödning på hjärnblödning. Tur att jag har unni anna och viktoria med mig. Annars hade jag dött, och den ansvariga förstås, inte klarar vi oss utan henne. Men alla jobbrelaterade blogg inlägg så kommer vi inte att nämna hennes namn utan bara BOSS eller "Den ansvariga". Jag känner mig ganska safe, om jag gör någonting, får hon ta hand om det :P hahah det kan inte bli bättre.

Tar tio bussen in imorgon, ska vara där 4 timmar innan matchstart så vi kan få iordning på det sista. Känns ändå kul att börja, en ny liten kula i mitt liv. :)

Nu var jag lite för harmonisk, nu ska vi grilla! HUNGRIG

Kommentarer
Postat av: unni

hahah, ingen press på den ansvarige :P Jag ska tänka på er innan vi ses imorgon! nI kommer ju fan vara helt slut på när vi andra kommer :P

2009-04-04 @ 22:26:19
URL: http://hejunni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0