ojdå

Jag som tänkte gå upp och baka bullar och vara effektiv oxh bra idag, vaknade kvart i 3 idag.. Inte normalt säger isabelle, och jag antar att det är sant, men skönt var det. Vaknade ringde syster som var på jobbet. Tog en underbar dusch, varm och skön och lång, fårpassa på när jag är ensam hemma ingen som tjötar på att varmvattnet kommer ta slut och att det kostar rumpa typ.

Imorgon ska jag åka med mamma och handla på morgonen, och handla godis till kärleksdagarna i skolan. SÅ imrogon kommer jag allt gå upp tidigt, men jag har faktiskt lov, så man får sova då. :)

Nu ska jag kolla om det nya avsnittet av one tree hill och gossipgirl ligger uppe så jag kan streama det :)


peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0