ångest

okej, då var arbetspasset klart. ifk-helsingborg vet inte vem som vann.. Men mycket hade vi inte att göra iallafall. Jag och syster var själva idag, för ingenannan i våran personalstyrka kunde..

Då var det sista dagen på det sista sommarlovet i mitt liv. Och ja, ångesten är väldigt stark, harkommit lite små smygandes på mig sen vi kom hem från tyskland i torsdag. Jättejobbigt att det känns som jag haft typ 3 veckors sommarlov. Med ruggigt dåligt väder, och alldeles för lite har jag fått ut av det. SURT! HAr jobbat större delen av sommarn känns det som, men inte vet jag vart pengarna tagit vägen..

Kan i och för sig ha att göra med mina tre par nya skor, den nya skinjackan, 3 nya bh-ar, 3 par nya jeans, massa nya hårprodukter, 4 hårfärgspacket. och min nya underbara väska (?) Okej det är inte å kontigt vart pengarna har tagit vägen nu kom jag på.

Nu måste man börja om igen. Ett helt år kvar! Känns som en evighet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0