strenght

oj, vad jag är trött! Mest hela tiden, typ när jag somnar, när jag vaknar, under dagen, på kvällen och sen igen när jag går och lägger mig.  Skolan har redan tröttat ut mig helt enkelt, vet inte riktigt hur detta ska gå, men vi får helt enkelt ta det som det kommer.

Nu, blonderat hår är inte det roligaste jag vet! GULT/VITT. UNDERBART! Varför kan det inte finnas något bättre sätt? Jag som svensk medborgare kräver ett bättre sätt! Ni vetenskapsmän, det är bara att sätta igång! Jag vill ha någonslags kopieringsmaskin liksom. SÅ jag kan ta mina fina hårfärg från längderna och bara kopiera över till utväxten. Hade varit helt kanon. SÅ det är det jag vill ha, och undan ska det gå, måste färga utväxten igen om en månad eller två.

Just nu är silverschampoo min räddare i nöden. Hellre vitt hår än gult måste jag säga, FAST efter ca 30 min med silverschampoo i håret, finns det enhel del gult kvar. Så jag får köra med en 20 minuters dusch imorgonbitti innan skolan så jag kan ha i det i minst en kvart!

Börjar klockan 1 imorgon förövrigt, JÄVLIGT fott måste jag få påstå. Och jag har inte planerat att vara där särskilt länge heller! MAX till 3.


Men nu ska jag gå coh lägga mig, och ställer klockan på halv tolv ungefär. snoooooooozzzzaa i en kvart 20 min är det absoluta bästa som finns.  :)


HEEEEEEEEEEEJDÅÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: unni

att snooza är djävulens påtyg.

2009-08-21 @ 22:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0