geco

Malin väckte mig lite innan 1 och sa att mamma och ja ska åka och sola ska du med? så jag satte på mig mina byxor och en tröja halsduk och satte mig i bilen och fortsatte sova tills vi kom fram i mölnlycke, vely najs!
Så nu är det fräknar till 10000 igen, och en extremt vit bakdel :b

sista dagen på lovet, och det känns ändå okej, ångesten kommer säkert fram krypande senare i kväll. Men idag blir det en sista degdag. Med massa film, får säkert besök av johansson senare. 

Men nu blir det en dusch, hur skönt som helst.
Ska se hur länge jag hinner duscha innan mamma och pappa börjar gapa att varmvattnet snart tar slut, vilket betyder dryga 22min i duschen :)


puss
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0