hatar tisdagar

Detta är den värsta dagen på hela veckan! börjar 8 och slutar 4 :'( CRYBABY
Men idag när jag gick till bussen så tog min kära granne ut bilen ur garaget och frågade om jag ville ha skjuts till skolan, och de tackar jag FÖR! så skönt att sätta sig i en varm och gosig bil istället för en äcklig buss där jag troligtvis skulle få stå upp.

Men idag är schemat så otroligt tråkigt och trist så man skulle kunna dö. Nu för har vi medieproduktion, sen matte, lunch i 25min sen 3 timmar webbdesign (döda mig nu) och SEN idrott! USCH, hat dag!

Jag längtar bara hem, och för det andra så är det sjukt äcklig mat i skolan idag, kikärtsbiffar med POTATISMOS?!?! FY FARAO säger jag bara. Så det blir troligtvis thaimat :D  måste ha någonting att se fram emot right?

vi hörs senare när jag kommit hem, eller sen när jag har astråkigt på webbdesignen. 

PÖSS
-

Kommentarer
Postat av: joella

jag är hungrig!!!

2009-02-17 @ 14:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0