i do

igår var det mys, johansson var här och vi satte oss i köket drack te åt någon pepparkaka  och pratade om allt. det är det som är så sjukt bra med Johansson, vi kan prata om allt. MAn har vissa kompisar som man pratar om vissa saker med och andra kompisar som Johansson, vi pratar precis om allt, ingen censur här inte.

Johansson pappa kom och hämtade henne vid halv tolv, då kom syster ner och satte sig i köket istället, där satt vi i över en timme och snackade skit, det är ju bara för bra att göra det ibland, när man berättar saker som man tror att hon vet om fast det visar sig att jag glömt några detaljer, Sånna samtal är sjuka! SPeciellt mellan mig och min syster, samtalen får liksom aldrig ett slut, och dem blir bara värre och värre. Men jag gillart!

Dagen har börjat bara fint, frukost med hela familjen klockan halv 10 redan, får försöka gå upp i lagom tid nu när skolan börjar snart. MEn jag var trött efter frukosten så jag gick och lade mig igen, syster kom med mig så vi satte på en film. Made of honor hette den med Patrik Dempsy (inkorrekt stavning`?)

 3 av 5 får den av mig, en slappdags film! Man vet hur den slutar efter 5 minuter, men vem gillar inte en sån film där man kan sova igenom halva filmen och ändå inte missat något ;)


Jag har innan pratat om min besatthet för Twilight filmen, och sannigen är att jag är jätteolaglig och har bara sett en nerladdad version, som inte är världsbäst, så idag ska jag se den för 8 gången (A) på bio :) HAHA jag vet jag är sjuk. Men malin och Johansson ville med se den på bio så det är inte bara jag som är sjuk, har rabatt på bio biljetten också så jag betalar inte fullpris :P  MAn vill ju få alla effekter, det får man inte på en version som är filmad från en skärm, konstigt nog ;)  men det är så dagen kommer se ut. Slapp i min säng tills det är dags för lá stada, för en fika och bio.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0