heii heeeeeeeei

Emma har haft en bra vecka, en så pass bra att jag helt enkelt inte haft tid till att skriva på kära bloggen..  Men inte gör väl det nåt, det är nästan ingen som läser den ändå, haha!

Idag ska jag jobba jobba jobba. U21 i dag igen, men jag har ingenaning om vilka som spelar, har någor svagt minne om att det är England men det är mycket möjligt att det är fel det med!

Igår tog jag mig en redig shoppingtur med syster, Jag köpte massa klänningar och jag mådde så bra!!! Ska lägga upp bilder senare på kläderna tänkte jag.

Imorgon är det midsommar, en ganska överskattad helgdag måste jag säga, och typ den ända "högtiden" vi har som inte involverar någonting med jesus och gud (tror jag) Jag malin astrid och julia, ska äta gott dricka gott och leka som små barn.. Sen kommer bella hem ikväll med från grekland, så jag hoppas att hon kommer till att joina oss också! Saknar tjajen som tusan!

Nu ska jag packa min väska, ta bussen om en timma intill jobbet, och semn efter jobbet åker jag hem till julia :) Sover nog där inatt skulle jag tro!

AC/DC på söndag :D kommer bli sjukligt kul, för bella och unni och elin ska jobba med, så jag kommer ha någon att dansa med i år igen. N Ö J D !

Men vi höres och synes, står på kortsidan av ullevi om det är någon som ska dit, alltid trevligt med sällskap!


Puss och snusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0