hej heeeeeeej

inte dåligt varmt i dag och igår alltså. Ligger som en fick som hoppat ur vattnetm och andas tungt som om jag håller på att dö. Känt mig lite som en te påse, ner i vattnet upp ur vattnet. Speciellt idag när jag har varit badvakt åt mina små, som är 2 och 4 år. Dem bestämmer ju sig heller aldrig om dem ska bada eller inte. Så i 32 gradig värme, upp och ner ner och upp. Har bara ett ord att säga - VARMT !

Så jag och malin har dött i soffan dem senaste dagarna, med en film eller två, häromdagen blev det britney spears film - crossroads och igårkväll blev det Disturbia med shia. Vet inte vilken det blir ikväll.. det återstår att se :)

Nu ska vi käka chips och kolla på morden i midsommer, blir lika förvånad varje gång jag ser ett sånt avsnitt, en den lilla byn borde det inte finnas många människor kvar, det dör ju minst två varje gång, och en mördare som sätts i finkan..
En väldigt dålig serie egentligen.. måstejag säga!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0