länge länge längesen jag varit såhär varm

UNDERBART UNDERBART UNDERBART! det är nu jag älskar Sverige som mest, det är nu Sverige är det finaste landet som finns (Ja, jag överdriver) men ni måste hålla med mig, detta är bara helt  fuckin wonderbart!

AC/DC- säger jag bara alltså WOOOOOHO! Helt totally INSANE med folk och med regn ibörjan och med ÖL (!) Dessa pojkar kan dricka öl och äta en jävla massa KORV! Vi sålde för 632 000 kronor och 500 000 av det var bara öl och drygt 80,000 var korv. Då förstår ni hur kul det är att stå i korven!! 

Dagen efter, ja det känns verkligen som dagen efter en rejäl fylla! MAn känner sig bakis i hela kroppen. Tänk er bara att i princip stå upp i femton timmar, ja! Jag jobbade i FEMTON timmar. 140 kr i timmen, FETT VÄRT!  Så jag sov till klockan 1, gick ut och lade mig på altanen med min bok, läser om the twiligt saga igen (otroligt roligt att dem säger the "saga" föresten) Nu är jag på sista boken igen, men den tredje är fortfarande min favorit!

Idag har jag och malin legat i kåsjön hela dagen, det har varit ruggigt varmt alltså, fick gå ner och bada benen flera gånger, men inte att jag ska bada alltså, det är fortfarande alldeles för kallt!

Kvällen kommer att spenderas med mina absoluta favorit tjejer, vi ska mysa inne på liseberg och bara njuta av det fina vädret. OCh en liten fågel viskade i mitt öra att dem har en ben&jerry's tjosimojs där nu, så det gör ju inte liseberg sämrre om man säger så.

Men nu blire en dusch på det hela, ruggigt varm!

Bilingebuss PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0