mycket skönt

Somnade igår... tidigt..

Somnade vid sex tiden, sen var julia här och hämtade någonting, kommer inte ihåg , mamma berättade det nyss.
Mamma väckte mig 08:45, då var jag inte ens trött längre. Jag har sovit FEMTON timmar gott folk! Ja, ni hörde rätt, femton timmar. Jag är lagom nöjd alltså.

Pappa hade frågat mamma igår om han inte skulle väcka mig, för han var rädd för att jag inte skulle kunna sova inatt.
Mamma tittade på honom och himlade lite med ögonen. Inte sova i natt, våran dotter är expert på att sova.. haha N Ö J D!

Nu ska jag tvätta lakan, sen kanske sitta i solen en timma eller två, ikväll blir det första U21 matchen på ullevi, Tyskland vs. Spanien tror jag. Hoppas på mycket folk iallafall!

puss och snusk så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0