semifinal

Ska snart åka och jobba på Sverige -  England. Och tyvärr så måste man jobba i långbyxor, för om man har shorts tillexempel och någonting händer, att man typ ramlar ner i korvvattnet eller nåt sådant :P så gäller inte försäkringen eller nåt. Så sjukt varmt kommer det bli, eftersom att jag sitter och svettas framför datorn med en t-shirt och shorts : /
MENMEN vadf ska man göra liksom, det blir helt enkelt att jobba till man dör av svett, nemas problemas!

Idag finns det ett födelsedagsbarn omkring oss, Malin rosendahl fyller hela 19 år idag. Så om jag och malin inte är alldeles för trötta efter jobbet så ska det ut och firas! GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN LILLA MALIN :D <3

Och idag har min älskade joella kommit hem, som jag längtar efter dig, det är som en hundsom längtar efter sitt ben, och som en mamma som längtar efter sitt försvunna barn! du är hemma, och jag är LYCKLIG!

Nu ska jag fixa fixa det sista sen åker jag om en halv timma!

Puss på den, så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Joella

vi måste ses snart emma!

2009-06-27 @ 13:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0