snart ären slut

  • matte imorgon,
  • prov på tisdag,
  • klassfest på tisdag,
  • julias student på onsdag,
  • jobba landskamp på onsdag.
  • Skolavslutning imorgon,
  • Fixa acrediteringar fredag klockan 1
  • jobbar lördag,
  • sover på söndag.
  • Jobbet gick bra, som vanligt när man jobbar med mammi och kusin. Monster jam alltså, jaq förstår mig inte på det! Det är stora bilar, weeho(?) dem kör in i en husvagn jäääj (?) Alltså, inte min grej!

    Väntar fortfarande ganska otåligt på FRA's mail, vill veta om jag blev godkänd i matte eller ej.

    Nu ska jag duscha länge länge länge, tvätta håret, raka benen. Njuta av det varma vattnet helt enkelt. Sen blir det film hos alexander. Mys på den alltså!

    Puss och snusk

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0