färdig

Dunder och brak, viloken redovisning vi hade idag. Lärarna hade ingenting att säga för det var så över bra så dem bugade för oss och gjorde vågen när vi samlades för respons. SJUK-KUL!  Allt vårat hårda arbete har gett resultat. jag är super stolt verkligen. Att få höra alla goa ord, gjorde mig nästan lite rörd, när Wille och Siw gav mig komplimanger. i kinda love it! ;D

SÅ idag var projektet slut, jag och viktoria firade detta med varmchoklad från mc'donalds. myste lite på en parkbänk i staden, sen så skrattade vi åt alla som gick förbi och dem kollade snett så vi vandrade vidare :b

Hemkommen vid halv fem tiden, och malin var hemma. Och tydligen så skulle mammsi till halmstad idag, hade jag ingenaing om men det var ju trevligt. För nu är jag och malin själva för pappa och mattias och avo är på åby. Så mys med pizza blev det. SKa nog ta mig en varm dusch nu, sen göra mig en kopp te och sätta på en film efter criminal minds. Emma är ledig imorgon, fysjutton vad jag är värd det!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0