hej

dagen har varit jätte konstig, fast jag och isa har haft det jättekul! Vi har haft föreläsningar hela dagen och den sista föreläsningen var av våran gamla vaktmästare,låter konstigt men iallafall. Vi har ju ett kärleks projekt just nu, så han kom och pratade om sin kärlek och hans förhållande. Hur man vet att det är "rätt" typ. Han var så söt när han pratade om sin fru, och jag fick tårar i ögonen när han pratade om henne som det största skatten man någonsin skulle kunna hitta!

Han berättade om hur svårt dem har haft det, för att hon har fått sin njure transplanterad 4 gånger genom åren, och hur en sjukdom antingen stärker ens förhållande eller så bryts förhållandet. Hur man ska kunna sätta allt åt sidan för att tahand om sin partner. Han och hans fru har inte haft det lätt, när hon fått sin transplantation för fjärde gången fick dem reda på att han hade en tumör i ögat så han blev blind på vänster öga. Och sen så fick han cancer i levern tror jag att det var. SÅ himmla hemskt! Dem har inte haft det lätt alltså..

Och när han stod där och berättade tog han upp hans gitarr och började spela några visor och det måste ha varit en av dem bästa föreläsningarna jag varit på, garanterat!

Okej nu har jag skrivit ovanligt mycket, men nu börjar jag bli frisk igen, tack och lov!

Tänkte visa hur mycket jag tycker om er genom denna udnerbara låten som jag lyssnar på varje kväll innan jag somnar:)



Hittar tyvärr ingen typ "musikvideo" men den är lika bra i vilket fall!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Malin

DEN LÅTEN!

2009-03-05 @ 22:13:34
URL: http://malutb.blogg.se/
Postat av: Joella

Det var så fint.

2009-03-07 @ 10:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0