lördagen...

..var ju intressant!

Det var jobb jobb och sen lite mera jobb. VIlket är alltid skojsigt! Tomas hämtade mig klockan 8 och jag var trött. MEGATRÖTT verkligen.
Gabriella var seg och kom inte förens jag hade hunnit ta ner alla 250 stolar (PARTY!) Sen käkade vi frukost gjorde iordning alla papper och började prata om vad som hänt i våra små liv sen vi träffades sist. Mycket, mycket trevligt!

Vi hade lite tråkigt så vi gjorde jag och nej listor, så vi var tvungna att ranka alla som gick förbi oss, om vi skulle tänka oss att "vara" med dem eller inte. När vi väl ser en snygg kille där ute bland alla bondlurkar så blir vi överlyckliga och ger personen i fråga ett bra bord. . Det blev fyra killar på ja, och typ tiotusen sträck på NEJ!

F
ick 260 kr i dricks så jag är mer än nöjd. Dagen sviffa förbi ganska snabbt och runt klockan 7 var jag hemma igen, dog en snabbis i duschen sen var det en mumsig middag, som jag verkligen längtat efter hela dagen. Därefter dog jag lite igen framför tv:n i min underbara soffa med melodifestivalen på.
Nästa jobb på åby blir den 18 april då är det olympia travet, det är dock super roligt att jobba på,
MASSA MÄNNISKOR = STÅLARS :D

-

Kommentarer
Postat av: joella

du är fin!

2009-03-02 @ 21:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0