rubrik

har varit en rolig dag idag, vi spelaqde in våran film, så jag har gått runt i sjukhus kläder hela dagen. Filmen kommer bli sjuk bra. när denär klar kommer jag lägga upp den. Bilder kommer imorgon :)

jobbet på nya gamla ullevi blev tjackat och klart idag, så JÄVLA BRA, sjukligt nöjd! Så nu har jag allting, nya ullevi och vanliga ullevi, fem feta konserter i sommar. ÅÅÅÅÅÅH! längtar till sommaren. Malin står som ansvarare för kiosken för hon är äldre och allt det där.. men vi kommer bli ett bra gäng, än sp länge är det malin jag unni och rasmus. Vi ska vara 6 personer i kiosken så det är en stor kiosk :D  ännu bättre liksom. imorgon ska jag på möte med "vanliga" ullevi om kiosken och konserterna. Alltid lika kul!


Imorgon ska unni opereras, sjuk orolig redan. sen blir hon borta värsta länge, hon kommer tillbaka till skolan på hennes födelsedag så jag ska köpa världens fetaste present! när jag fått min lön såklart :) jag tänker på dig!

.

Kommentarer
Postat av: Joella

Du har världens bästa jobb Emma!!

2009-03-16 @ 18:46:24
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0