storasyster

Jag har den bästa av dem alla!
Idag åkte jag och bella in till staden luspanka men fönstershoppa är trevligt. Det slutade med att vi tog med oss 7 klänningar var in till provrummet på h&m, jesus vilka fina klänningar. Jag hittade en, en lång klänning. HAr aldrig riktigt gillat hel långa klä'nningar men denna var så himla fin. HAr sett den på massa reklam och grejer, och bara älskad den från första stund! Så idag testade jag den, och vilken DRÖM! den satt som ett smäck, och jag blev så förälskad. 200 riksdaler min vänner var det lilla den kostade, helt galet. När jag kom hem gnälde jag av mig på malin, att jag inte hade några pengar, att jag hittat världens finaste klänning, OSV, ni fattar!

Sen så skulle malin åka ner till allum för att få pengar av sandra. När hon kommer hem var jag i duschen och sen direkt efter hoppade malin in. SÅ kommer jag in på mitt rum. Gissa vad som hänger på min garderobsdörr?!
JO min klänning, med en stor lapp på där det står och jag citerar: AJ LÖV JU! Jag började gråta och gick in till duschen, och då var malin klar precis så jag bara lade mitt huvud på hennes axel, och hon blev helt förvånad att jag grät. hahah hon bara herregud vad händer med dig, börjar du bli vek :P hahah

JAG älskar dig storasyster!

Kolla vad fin den är!




titta vad fin hon är.


Kommentarer
Postat av: Anonym

..och jag grät nu när jag läste de..Så vackert!

Kan jag få låna din syster? Hon verkar bra o ha <3 aldrig har mathias eller putte köpt klänningar till mig under alla dessa snart 27 år som en trogen syster..dålig stil..

2009-03-21 @ 03:38:18
Postat av: Anna

NI <3

2009-03-21 @ 11:53:55
Postat av: isabelle

gull! <3 fick en lite tår själv! och jag var tvungen att gå ut och krama malin! ska så skaffa mig en storasyster:)

2009-03-23 @ 18:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0