vårsol

SKön dag, förutom att mamma väckte mig typ halv nio, höll på att avlida av trötthet. Men upp och hoppa käkade frukost, sen började vi snacka och ha oss satt nog vid frukost bordet i två timmar. Halv tolv skulle vi åka, för det var välkomskalas för Molly. Hon hadepå sig den fina klänningen som vi köpte till henne från polarn och pyret, hon var som en vår sol hela hon! Hon kände allt igen mig när jag kom och jag fick världens leende.

Sen bar det av till landvetter för lilla lucas fyller år, men så liten är han ju inte längre, den lilla skiten fyller tolv. Herregud vad tiden går! Sen åkte vi hem, har precis käkat middag, ovanligt tidigt för min familj men vi åt ju så tidigt frukost idag som sagt, så vi var hungriga. Nu tänkte jag lägga mig en stund sova en timme eller kanske två. Så får jag se vad som händer senare.

PUSS
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0