herre

vilken vecka jag har haft! HELT uttömd på alla min krafter och är för trött.


Tisdag: vaknade upp bredvid min julia, och victoria, supermysigt. Vi tog halv 8 bussen, sen degade vi hela dagen och skrev våran rapport :)

Onsdagen: Då var det folk här, i drack gott och hade vattenpipan framme, altanen var det ända rätta! Och varenda säng var upptagen. 

Torsdag, Victoria fyllde år, vi jobbade på ifk-gais. Rump mycket att göra. Victorias bror hämtade oss och körde hem oss, vi hade en halvtimma på oss innan vi skulle ta bussen in till staden igen. SÅ i var snuskigtsnabba och gjorde oss "snygga" och sedan återände vi till staden. Jag julia malin och astrid tog oss till sticky, någonstans påvägen där försvann viccy, och jag såg inte henne mer på resten av kvällen. Men jag malin julia och astrid hade skitroligt när i "firade" viccy. Topfloor på sticky, man dansar rumpan av sig alltså. fruktansvärt roligt hade vi det. Så fick jag träffa astrid med, hon är ju bara underbar!

Fredag: Gick upp halv två, började städa inför att mamma och pappa kom hem igen från turkiet. Viccy kom med trebussen och hämtade alla sina saker och pratade om hennes kväll. Hon stannade en timma, sen var det dags igen. Dusch, smink, klänning på, och in till staden. Jag malin annica och julia. Fy farao vad roligt vi hade igår. Det ar emergenza final, och kid galahad var med.. Dem var så sjukligtbra igår så det var inte sant! Dem bara levde ut på scen så jag fick gåshud! Sen så går dem och *VINNER!!! Asså helt galet, vi bara verkligen skrek! ÅÅh så glada vi blev, då förstår jag hur glada dem blev!

Jag har lte bilder från gårdagen, resten kommer sen :)

   












Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: astrid

hihi, du är inte så dum du heller sötan! :)

2009-05-24 @ 13:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0