ojojoj

VIlken helg vilken helg!

Fredagen blev hur bra som helst, massa trevligt folk, god mat och god dricka. Vi tog bussen in till staden halv 11 och gick efter ett tag till berså. Det var kul men jag glömde min nässpray, NOT GOOD! jag kunde knappt andas och bla bla så vi åkte hem redan vid halv 2.

Lördagen var mysig, vi satt ute i solen, jag var allmänt trött och sjuk. Vi hade tänkt att gå till trädgårn på kvällen men tillslut orkade vi inte. Julia var här hela kvällen, vi käkade tacos och myste på altanen med vattenpipan framme. Sen gick julia en sväng till tomas då kollade jag och malin på pinapple express, "RETURN TO ME NOW!" hahah den filmen är det bästa som gjorts! sjukligt rolig är den. "Are you my BFFF?" - Yeah man, best fucking friends forever! AW!

Söndagen, Malin åke till jobbet klcokan två, då gick jag och julia upp, åt chokladkaka först. Sen kom vi på att vi kanske skulle at en macka eller nåt, då blev det ris med kyckling, MUMS! Vi pluggade och Mårdi kom över en stund och pluggade lite. Sen gick hon, och sen kom bella en stund med. Jag och julia gjorde en chokladkaka till på världsrekord tid, 4 och en halv minut. och jag skojar inte, vi var sjukligt snabba! God var den med må ni tro. Malin och Victoria kom hem från jobbet, käkade chokladkaka och snackade lite strunt. Kollade på Hannah Montana gjorde vi också och victoria höll på att dö av skratt hela tiden, den lilla haha.. Victoria åkte hem och sen gick bella hem för hon hade prov idag. Julia stannade över natten. SÅ söndagen går att beskrivas med två ord, soffa + chokladkaka = SÖNDAG

Nu äre måndag, och vi gick upp vid elva tog bussen klockan 12, käkade lunch jag skrev prov och vi åkte hem igen. Nu sitter jag och skriver min samhällsrapport och malin och julia ligger och sover i soffan. Jag vet vad ni tänker, shit vad emma ljuger, inte sitter hon och skriver sin rapport inte. Men joo! Jag lovade mamma :) SÅ nu har jag skrivit 8 sidor och jag har dryga 5 sidor kvar! KLAR SNAAAAART! 

Julia ska hem snart, hon ska åka och titta på sin kompis som har sin bal idag, och snart kommer victoria hit, hon ska sova här i natt och imorgon natt och säkert natten efter det med, den lille fyller 18 på torsdag :) PARTY! Jag slipper sova ensam hela veckan, jag är lagom nöjd över detta faktum! 

Nu har jag skrivit väldigt mycket, jag ber om ursäkt! Men nu ska jag nog laga middag efter som att det blev chockladkaka igår så får det bli något mer vettigt idag!


PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0