ber joella om ursäkt

Det var ett tagsen jag skrev nu, det blir bara så ibland. Jag åker hellre in till staden med syster julia milad och linda, och jag åker hellre hem till Linda och kollar på idol. Och att jag hellre går på bio med mårdstedt och syster.

Igår ringde jag och sjukanmälde mig, hade ont i kroppen tillochmed lite feber och sjukt många timmar för lite sömn! Jag sov i princip hela dagen, förutom att klockan halv 8 igår morse tog jag bussen till tandläkaren. Inte kul! Hatar tandläkaren. Hon gjorde så att det började blöda i munnen på mig, och hon lät som en bebis när hon pratade. Och jag var alldeles för trött för att kunna tycka att det var roligt!

Denna helgen blir en långhelg, idag kankse det blir utgång med mina vanliga flickor. Skulle vara trevligt, men jag känner mig fortfarande lite hängig. Så vi får se vad som händer :)

Men nu ska jag åka ner till allum för att käka frukost/lunch hos julia! mummmmmsigt

puss



Kommentarer
Postat av: Linda

jag har absolut INGET minne av dessa bilder! var när hur?! haha

2009-10-03 @ 15:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0