everybody needs inspiration

Pappi väckte mig fem över 9 idag, ruggigt tidigt men jag pallrade mig upp och åt frukost med mamma och pappa.
Nu sitter jag här framför datorn helt färdig, före mamma och pappa, det händer typ ALDRIG. Jag har duschat sminkat mig klätt på mig och nu har jag tid att sitta här och skriva och läsa det senaste skvallret på perezhilton.com. Jag har en sådan förkärlek till den mannen alltså, om jag fick välja vilken man i vörlden at gifta mig med så hade det vart perez! Eller nej det hade det inte för det hade varit Robert Pattinson, men perez hade iallfall varit nummer 2!

När mamma och pappa blir klara ska vi åka och handla lite, åka och kolla på en systemkamera som jag vill ha. Hämta upp mormor och besöka morfars minneslund <3 och sen kanske käka lunch på något mysigt ställe. Det var roligt att mamma och pappa var ledig en dag på mitt lov, dem är inga dåliga föräldrar alltså dem där två!

Senare ikväll ska vi till Milad på halloween fezt, ska bli skitkul! Men mer säger jag inte om det nu, utan jag ska försöka skriva och lägga upp bilder innan vi åker vid halv 6 tiden ikväll :).

Ha en fin höstdag allihoppa!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska du också skaffa systemkamera?

Innan studenten kommer det inte vara en enda elev på itmedia som inte har systemkamera, haha xD

2009-10-30 @ 15:12:02
URL: http://kokoronomahou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0