hejhej så himla mycket hej

Det var ett tagsen nu som jag skrev, då försökte jag lura er att jag var brunett. Gick sådär, ja det är en peruk så jag kommer ha kvar mitt blonda halvgula hår ett tag till framöver!

Det har hänt ganska mycket sedan sist. Jag har varit med alla mina underbara tjejer. Malin, Anna, Julia, Astrid, Linda och Isabelle. Har alltid lika jävla kul med er.

I torsdags så drog vi till Sticky, Kid Galahad spelade! VI var där vid 8 så vi kom in gratis. Och överallt vi går så måste det hända någonting! Linda hade dramat med sig denna kväll och senare under natten var det Anna's tur att få otur. Men oavsett all drama så hade jag så fruktansvärt roligt. Från 8 till 10 hade dem Happyhour. Jesuschrist alltså. En shot kostar femton och en cider 19, eller om man vill vara lite fancy så kan man köpa en x-ider för 22 kr! haha.. Så himla löjliga priser så det är inte sant.

Tog taxi hem senare på natten, upp till skolan vid 9 tiden. Jag och lotta försökte få klart vår historia presentation, men det gick sådär. VI blev inte helt klara. Sen kom det nior från ekdala trorjag. VIsade dem runt och grejade. Sen åkte jag hem, jag och anna pratade i telefon och återberättade hur många gånger vi hade haft känslan av näradöden upplevelser underdagen. Jag tror att vi låg lika, vi var inte i en sådan fin form efter torsdagsutgången!

Sen slog det oss att vi skulle jobba, TYVÄRR! Så jäkla jobbigt var det att jobba i fredags alltså. Kommer till stan och vi har fortfarande inte ätit något på hela dagen, klockan var halv 5! Så vi gick snabbt till max oxh jag köpte en hamburgare och pommes. Typ den godaste hamburgaren jag ätit i hela mitt liv.

Kom upp till kisosken, då ser jag att våran senaps "patron" har halv exploderat i vårt kylskåp. SÅ äckligt! och det luktade verkligen SKIT. Jag fick sätta på mig handskar och ta tag i skiten. Så vidrigt verkligen, alltså doften av senap är inte god, inte för fem öre!

Vi åkte hem till mig igen efter jobbet och dog i min soffa och kollade det sista på idol. Mina favoriter är Calle och Erik, dem är riktigt duktiga! Blev sur att minijulia åkte ut bara. Alltså Niklas..

Sen kom lördagen, jag sov eller låg iallafall i sängen till halv tre :). Sen åkte jag, Malin och Anna med 3 bussen till allum och byte till jonseredsbussen för att åka till Mc- donalds. Så sjukligt gott alltså!

Sen kom tjejorna hit igen alla utan Astrid som var ute och Anna som åkte till sin fader i Lerum efter vi ätit på MC.
Vi titta lite på tv åt chokladbolls-smet och bara skrattade och pratade om utgången i torsdags. En HELT underbar och skön dag.

Idag blire bio med johanson och syster, ska se Zombieland. Ska bli riktigt roligt!

Här har ni trailern :)




Nu ska jag sminka mig :) ha en trevlig söndag, och just det! Jag har LOOOV!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0